10 juni 2009

Tid för lite gnäll.

Som jag skrev i det tidigare inlägget så gick jag tillbaka till mitt arbete men jag kan säga att jag trivs INTE med situationen.

Sitter i princip av min tid då jag inte har något att göra. Vad gör man då man har bara en personal, ingen produkt som är ute på marknaden, inga kunder och så vidare

Dom säger att vi ska vara igång i slutet av juli, pft. Det finns inte resurser att ta in mer folk och för den delen så finns det ingenstans för dom att sitta och svara.

Egentligen så ska jag väl strunta i det, för det är inte min huvudvärk.

Jag skulle kunna vara en testperson på produkter som framställs här eller bara hjälpa till med utbildning eller bara vara hemma.

Just nu så har vi rena rama lekstugan här, hur kan man jobba i en sådan miljö? Ja jo om man jobbar på dagis, lekis, skolor å så men det här är liksom inte det. Här ska det vara tyst.

Så där ja jag då fick man huvudvärk oxå. Fast det kanske är tur det för så tomt som mitt huvud känns nu så börjar jag tro att jag inte har något alls i det men då det värker borde det finnas något där inne i alla fall.

Det kanske tycks att det inte är något att gnälla över men skulle ni sitta här och se och höra allt skulle ni inte vilja vara här.

Vissa kanske tycker det är bara gilla situationen och kamma in pengar. Nu får jag inte så mycket i lön så egentligen skulle jag jobbar för de pengar jag tjänar skulle det inte bli så mycket jobb gjort :P i alla fall.

Inga kommentarer: