10 juni 2009

Mina barn och andras ungar

Jag blir nog lite extra gnällig då jag är konstant trött. Jag sover bra och jag äter bra men luften och allt dånande av AC gör mig såååå trött.

Ja nu är det inte bara dånande av dom utan det är EN unge som skriker och far runt som en hemsk lite varelse. Inte skrik för att han gjort sig illa utan för att leka.

Som tur är så är det inte varje dag som det är ungar som skriker här.

Jag gillar inte då inte ungar kan uppföra sig då dom är på en arbetsplats, ja det är ju inte deras fel utan det är ju pappa som jobbar här som borde ha bättre fason på sin unge.

Han liksom lämna ungen här och drog iväg. Sedan kom nannys men inte blev det mindre ljud för det utan då leker dom med honom.

Hur kan han försöka ha ordning på en massa personal då han inte kan ha ordning på sin unge?

Varje dag sitter han, alltså elbosso och "dadda" med sin minsta unge. Högt och brett så alla hör på kontoret. Vist det kan vara nuttit en gång men varje dag och att vi får höra allt snack med frun. Högt och brett över hela kontoret.

Man kan lätt säga att han är som ett barn, ett stort barn.

Inga kommentarer: